A jeśli nie czytają, to dlaczego? (na to ostatnie pytanie staram się odpowiedzieć TUTAJ). Nie wszystko czyta się tak samo. Warto zaciekawić uczniów faktem czytania - rozumianego jako rozpoznawanie kodu. Tak ujęta zdolność nabiera cech ogólnoludzkich, dowodzi powstawanie kultury, tradycji. Umiejętność pisania daje możliwość nazywania po swojemu odczytywanych subiektywnie emocji i zdarzeń.
Plakat został wykonany w programie Canva. W plakacie wykorzystałam grafiki:
Cole Townsend.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO. | |
Gianni Dolce-Merda.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO. | |
Piotrek Chuchla.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO | |
Jeremy J Bristol.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO. |
Poniżej plakat wykonany przez Basię - wykorzystany w szkolnej akcji "Uczniowska biblioteka" (poczytacie o niej więcej tutaj: KLIK).
Zainspirowani, podejmujemy działania w ramach akcji Czelendżyk (jeszcze więcej szczegółów tutaj). W miarę wykonywania plakatów przez moich uczniów, będę je umieszczać TUTAJ.
"Pozytywka" (to wcale nie było łatwe)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz