niedziela, 22 lutego 2015

Uczniowska biblioteka i czytanie wszędzie

Reklamowanie czytania... ale czy jest to konieczne? Czy naprawdę są ludzie, którzy niczego nie czytają? Czy jest to możliwe? 

A jeśli nie czytają, to dlaczego? (na to ostatnie pytanie staram się odpowiedzieć TUTAJ). Nie wszystko czyta się tak samo. Warto zaciekawić uczniów faktem czytania - rozumianego jako rozpoznawanie kodu. Tak ujęta zdolność nabiera cech ogólnoludzkich, dowodzi powstawanie kultury, tradycji. Umiejętność pisania daje możliwość nazywania po swojemu odczytywanych subiektywnie emocji i zdarzeń.



Plakat został wykonany w programie Canva. W plakacie wykorzystałam grafiki:
noun_13160_ccCole Townsend.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO.
noun_14815_ccGianni Dolce-Merda.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO.
noun_21557_ccPiotrek Chuchla.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO
noun_11494_ccJeremy J Bristol.TheNounProject.CC BY 3.0.ŹRÓDŁO.


Poniżej plakat wykonany przez Basię - wykorzystany w szkolnej akcji "Uczniowska biblioteka" (poczytacie o niej więcej tutaj: KLIK).





Zainspirowani, podejmujemy działania w ramach akcji Czelendżyk (jeszcze więcej szczegółów tutaj). W miarę wykonywania plakatów przez moich uczniów, będę je umieszczać TUTAJ.

"Pozytywka" (to wcale nie było łatwe)

MANHATTAN


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz